پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ 19 September 2024
دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۷۹۹۲۸

ویدیو؛ ترامپ: کامالا هریس کمونیست است

ویدیو؛ ترامپ: کامالا هریس کمونیست است
در روز شنبه، ۲۷ مرداد ماه، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری پیشین ایالات متحده و نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات پیش رو، در یک سخنرانی در پنسیلوانیا به انتقاد از کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور جو بایدن و نامزد دموکرات‌ها پرداخت. ترامپ در این سخنرانی هریس را به شدت مورد انتقاد قرار داد و او را به عنوان «کمونیست» معرفی کرد.

ترامپ اظهار داشت: «۸۰ روز دیگر ما یک کمونیست به نام کامالا هریس را شکست خواهیم داد، او افراطی‌ترین چپگرایی است که تاکنون نامزد ریاست‌جمهوری ایالات متحده شده است. این چیزی نیست که این کشور به آن نیاز داشته باشد. ما به اندازه کافی آن‌ها را تحمل کرده‌ایم.»

وی همچنین با انتقاد از برنامه‌های اقتصادی هریس گفت: «از روزی که سوگند ریاست‌جمهوری یاد کنم، قیمت‌ها را به سرعت پایین می‌آورم و آمریکا را دوباره مقرون به صرفه می‌کنیم.» ترامپ افزود: «کامالا هریس کاملاً کمونیست است. او می‌خواهد کشورش را نابود کند. پس از ایجاد تورم فاجعه‌آمیز، "رفیق کمالا" گفته که قصد دارد نظارت سوسیالیستی بر قیمت‌ها داشته باشد. این طرح قبلاً اثربخش نبوده و هیچ فایده‌ای نداشته است، مشابه طرح مادورو در ونزوئلا و اتحاد جماهیر شوروی سابق.»

ارسال نظر
پربازدیدترین ویدیوها
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

پیجر همه جا، از اتاق کودک تا میز کافه و رستوران

چه کسانی از پیجر استفاده می‌کنند؟

در گفت‌وگوی فراز با «علی بهشتی نیا»، کارشناس آموزشی بررسی شد

مخاطرات اختصاص ۲۰ درصد از ظرفیت مدارس به اتباع افغانی

زندگی